anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Delen Geplaatst: 16 december 2003 Wie kan mij helpen met de pinbezetting van een Samsung Dig. kamera type SDC-33 . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 lekker handig om je hele adres en email adres op het internet te zetten. er zijn mensen die daar hele leuke dingen mee kunnen doen haal dat meteen eff weg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 Wat bedoel je met pinbezetting? Misschien handig als je een duidelijke topic titel neemt. //Plextor Lekker handig van je. Straks haalt TS zijn gegevens weg op jouw advies, maar staan ze nog in jouw post. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 [quote:0fbaf446cc="spiderned"]//Plextor Lekker handig van je. Straks haalt TS zijn gegevens weg op jouw advies, maar staan ze nog in jouw post. :roll:[/quote:0fbaf446cc] Dat kan ik dan weer gaan oplossen zeker :evil: :lol: 1: Wat doet dit in Te koop gevraagd? 2: Misschien is wat meer info handiger. (en hoort het hier toch) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 lijkt me meer voor hardware anders op de nu bekende gegevens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 [quote:0976d8efe2="spiderned"]Wat bedoel je met pinbezetting? Misschien handig als je een duidelijke topic titel neemt. //Plextor Lekker handig van je. Straks haalt TS zijn gegevens weg op jouw advies, maar staan ze nog in jouw post. :roll:[/quote:0976d8efe2] off topic>ja daar heb ik niet aan gedacht :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 >> Anders (hardware) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen