anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Delen Geplaatst: 14 december 2003 Ik heb bij mijn ADSL-Surf van Tiscali een Sagem F@st 800 E2 USB Modem gekregen. Nu wil ook een router kopen die hierop aangesloten kan worden. USB -> LAN Kan dit wel ? Wie weet welke router erop aangesloten kan worden ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Je moet gewoon eens langsgaan bij een computer boer, en eens vragen of ze een USB router hebben. Je kunt ook een PC aaschaffen die altijd aanstaat, en dan gwoon een netwerkje erop maken. Suc6 :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Er zijn wel routers met een die geschikt zijn voor een USB modem, ze kosten alleen een STUK duurder dan een router voor een ethernet modem. Ik dacht Vigor of Draytek. Gewoon google of bij tweakers kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 Je kunty beter USB modem verkope en een ethernet mode kopen, scheelt weer geld. Enne dit hoort denkik in Netwerken thuis (ofnie MOD?) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen