anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Delen Geplaatst: 13 december 2003 Zou iemand mij misschien een kostenindicatie kunnen geven in de volgende situatie: Hoeveel zijn de kosten van een goede PC met veel geheugen en de volgende software: - Microsoft XP; - Macromedia Dreamweaver; - Adobe Photoshop; - Adobe Première; - Flash; - SQL server; - SMTP service; - Microsoft Internet Explorer; - Microsoft Word; Thanks, martinl@ufl.edu :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Moederborden, processors, overklokken en koeling: betere plek? Ik vond je berich niet echt duidelijk, wil je een PC die die softwarte goed aankan, of wil je weten wat een goede pc met die software kost? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 laat je secretaresse es zoeken op http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/211 wat de software kost en neem zoiets als deze http://www.tweakers.net/reviews/420/2 pc met wat meer ram :) 2x512 :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Het gaat om een PC inclusief de software die ik genoemd heb. Thanks, Martin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Wat had je zelf in gedachte? enne de meeste prijzen van software kun je wel op de sites ervan vinde... btje eigen werk kan geen kwaad :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 [quote:322f89478d="martinl"]Het gaat om een PC inclusief de software die ik genoemd heb. Thanks, Martin[/quote:322f89478d] je heb van die winkels waarje van een cdrom tot een pc kan kopen. dat zijn in de volksmond pcboeren daar kan je van pakweg half negen tot zes uur terecht met al je vragen. ps behalve maandagmorgen dan moet je eff wachten tot een uur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Gesloten, dit is gewoon dom zoekwerk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen