anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Delen Geplaatst: 13 december 2003 ik heb op de een op andere dag, totaal geen geluid meer op me pc, niet met afspelen, cd.s, film helemaal niks. heb alles nagelopen, alles klopt en staat goed geactiveert.. ik kom dr maar niet uit, dus hulp is heel welkom groetjes ally Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Het kan misschien een hardware probleem zijn.. heeft je geluidskaart het begeven? of je speakers? zitten de kabels er goed in? geluidskaart zit er nog goed in? misschien een kabel breuk? of problemen met je drivers? het kan van alles zijn... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 ik weet niet of me kaart het begeven heb, hoe kan ik dat controleren dan? me spiekers zitten goed en er is geen breuk in de kabels, en heb met probleemoplosser geen hardware fout kunnen vinden begrijp er dus egt niks van groetjes ally Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Laat de installatie-cd nog maar eens draaien. Wellicht dat er ergens een bestand beschadigd of per abuis verwijderd is. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 Eigenschappen van geluid en daar zorgen dat niet op 'dempen' staat. Vooral niet bij Wave. Veel mensen vergeten deze optie.... Kijk eens in je apparaatbeheer bij Geluid voor video en spelletjes. Staat daar misschien een vraag- of uitroepteken? Welk type geluidskaart heb je en wat voor set (2.1, 5.1) heb je erop aangesloten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen