anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Delen Geplaatst: 10 december 2003 A7V600 met 1GBLAN. Het lukt me niet om de NIC te installeren zodat ie op het thuisnetwerk mee kan doen. (heb ook nog niet zoveel tijd aan kunnen besteden, weekeinde ga ik ervoor zitten maar tips zijn natuurlijk welkom) 98SE geinstalleerd etc, doet het. Werkgropen alles staan goed, ook kabels. Heb zat nic geinstalleerd. Lampjes van switch staan ook goed. Asus cd , GLan geinstalleerd goed. Echter Als ik de assistant gebruik zegt ie verkeerd geinstalleerde NIC. In systeemapparaten zit een PCI ethernet controller met en ? De GLAN staat goed. In netwerksetu is ie ook gebind aan TCPIP. Volgens readme moet je dat vraagteken wegwerken met een driver, echtervhet lukt niet (kan geen driver vinden) Any suggestions waar ik moet kijken ? A7V600 bezitters, wat hebben jullie gedaan om hem te laten werken ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Ik heb ook problemen gehad om contact te krijgen met het netwerk. Bij mij lag het probleem bij de firewall. Die hield het blijkbaar tegen. Het gekke was dat ik wel gewoon kon internetten via de router, maar dus geen contact kon krijgen met andere pc's Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Hij doet het. Lukt me nog steeds niet om dat ? PCI weg te krijgen. Paar keer geprobeerd, steeds hetzelfde. Omdat jeroentje zei : kon wel op Internet, NOGMAALS geprobeerd en ik kreeg plotseling verbinding. Daarna zag ik de ander pc weer en nu liijkt alles oke. Thanks : het heeft geholpen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen