anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Delen Geplaatst: 9 december 2003 Ik ben op zoek naar een simpele goedkope fotoprinter. Morgen is er 1 bij de aldi in de aanbieding het is de HP7655 Photosmart printer.. iemand ervaring met deze printer. hij kost maar 125 euro.. bvd Jos Kikkert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Ja hoor een prima printertje voor dat geld. Echter vind ik dat bijna alle printers uit de hp 7xxx serie behalve de 79xx het probleem hebben dat er maar 2 cardriges te gelijk in kunnen. Wil je maximale fotokwaliteit dien je de zwarte cardrige (nr. 56 volgens mij) te vervagen door de Photoret IV cardrige (nr. 58 volgens mij). Dit vind ik lastig. Wil je maximale kwaliteit dien je weer met de patronen te gaan rotzooien net als vroeger toen er nog maar een cardrige tegelijk in kon. De hp 79xx heeft dit probleem niet, in de printwagen van deze printer kunnen 3 cardriges tegelijk. Kwa fotokwaliteit is de hp 7xxx serie zeer goed, er zijn maar enkele printers (die ook nog eens duurder zijn) die een nog hogere kwaltieit bieden. Zoals de canon 950 bijvoorbeeld. Scenic20 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 scenic20 bedankt voor je andwoord. Ik heb hem gehaald en inderdaad het resultaat van de prints is boven mijn verwachting.. Je hebt inderdaad gelijk met die cardridges. Dat is irritant maar ik gebruik mijn oude printer voor mijn gewone werkzaamheden en deze alleen voor foto's dus dan heb ik dat probleem niet.. mvg Jos Kikkert Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen