anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Delen Geplaatst: 9 december 2003 Ik heb onlangs een gebruikte dell latitude c840 gekocht en heb een probleem met de indeling van het toetsenbord. Het is een qwerty maar met de andere tekens van volgens mij een belgisch azerty toetsenbord. En dat is verdomd lastig omdat je niet weet waar de leestekens zitten. Ik heb allerlei combinaties van taal en toestenbord al geprobeerd en kom er niet uit. Dell kan en wil niet helpen. Wie weet raad. Een afbeelding van het toetsenbord staat op http://www.heitling.nl/dell_keyboard.jpg Groet Fons Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 [quote:0103de4bc9="fohe"]Ik heb onlangs een gebruikte dell latitude c840 gekocht en heb een probleem met de indeling van het toetsenbord. Het is een qwerty maar met de andere tekens van volgens mij een belgisch azerty toetsenbord. En dat is verdomd lastig omdat je niet weet waar de leestekens zitten. Ik heb allerlei combinaties van taal en toestenbord al geprobeerd en kom er niet uit. Dell kan en wil niet helpen. Wie weet raad. Een afbeelding van het toetsenbord staat op http://www.heitling.nl/dell_keyboard.jpg Groet Fons[/quote:0103de4bc9]BTC Smart Office Keyboard 8192 PS/2 € 19,- Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Wat voor toetsenbord zou ik zelf ook niet weten , zeker geen Belgisch (lijkt mij eerder Duits ). Plextor; een los toetsenbord bij een laptop ? Helemaal geen gezicht. :) :) :) Eddy 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Is wel een qwerty toetsenbord, met wellicht iets afwijkende indeling. Als de leestekens op de toetsen niet kloppen met wat je op het scherm krijgt, zou het een UK of een NL toetsenbord kunnen zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Ik heb hier thuis een Nederlands toetsenbord, maar dat is weer net iets anders dan dat van deze laptop zo te zien. Bij het Nederlandse toetsenbord zit bijvoorbeeld het @ teken, links naast de 1 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen