Ga naar inhoud

Opgelost: Geen RAID BIOS bij opstarten!!!

Aanbevolen berichten

Ik heb gister op de HCC 2 HDD's gekocht. De WD400 (40GB 7200 rpm). Met de bedoeling om er een RAID setup mee te maken. [b:e4a20d236b] Het probleem:[/b:e4a20d236b] Toen ik de PC kocht kreeg ik bij opstarten na de IDE+Memory check een scherm met daarop de RAID controller, een soort aftelend vbalkje die na 10 sec de melding gaf: No arry difined. Daar kon je dan je RAID instellen. Maar op een gegeve moment was dat weg, ik blij want dat duurde echt lang. Maar nu krijg ik het met geen mogelijkheid terug, want nu heb ik het nodig voor de RAID setup! [b:e4a20d236b]Weet iemand hoe ik dat terug krijg???[/b:e4a20d236b] de rest kan ik zelf wel.... Die 2 HDD's zitten nu alleen maar stroom te verbruiken...... :cry: :cry: EDIT: Systeem: MSI KT7 Turbo (MS-6330) (VIA 133 Chipset) Promise FastTrack RAID controller (On-board bij Mobo)
Link naar reactie
[quote:0f2530d484="Vandread"]http://www.msi.com.tw/program/service/faq/faq/esc_faq_pro_detail.php?L_kind=1&UID=100&NA=K7T%20Turbo en dan op deze K7T Turbo-R on-board Promise RAID controller failed to initialize during POST klikken? :roll:[/quote:0f2530d484]Bedankt, als je nouw de volgende keer niet zon geiriteerde opmerking erbij zet zouw het helemaal geweldig zijn! :wink: ik ga nu eve teste...
Link naar reactie
[quote:6c3a99dc1d="General X"]Bedankt, als je nouw de volgende keer niet zon geiriteerde opmerking erbij zet zouw het helemaal geweldig zijn! :wink: ik ga nu eve teste...[/quote:6c3a99dc1d] was niet geiriteerd hor... ik begin gewoon bij het begin... lijkt me simpel genoeg ;) stapje voor stapje ... en tja anders komt de googlemeister in actie :D en toen kwam ik er achter dat het geen kt7 was maar een k7t turbo :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...