anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ik heb een nieuw modem van chello en ik kan het evt ook op de usb poort aansluiten ,heeft dit nog enig voordeel b.v met snelheid ? groeten marco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Nee. het is alleen makkelijk als je geen andere aansluiting kan maken omdat je geen netwerkkaart hebt of omdat je netwerkkaart al bezet is en je geen tweede netwerkkaart hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Ik ben sinds een paar weken chello-plus na jaren classic. Het modem heb ik aangesloten op de ethernet kaart. Vind dit wel de lekkerste oplossing, omdat de ervaring is dat dat goed werkt. Om welk modem gaat het, is het een terayon of een tomson. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 [quote:f54a4f543c="Rick Gimpel"]Ik ben sinds een paar weken chello-plus na jaren classic. Het modem heb ik aangesloten op de ethernet kaart. Vind dit wel de lekkerste oplossing, omdat de ervaring is dat dat goed werkt. Om welk modem gaat het, is het een terayon of een tomson.[/quote:f54a4f543c] Bedankt voor jullie antwoord ,het is een motorola modem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen