anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Delen Geplaatst: 29 november 2003 Sinds vandaag worden de DVD-speler en CD-brander niet meer herkend. Ik zie ze niet meer in het scherm mijn computer. In BIOS volgens mij geen probleem. Ook geen software geïnstalleerd. Hoe kan dit en hoe los ik dit op? Mijn systeem: Windows XP prof met Pentium4 2,4 G; twee harde schijven van 80 Gb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Kabels al gechecked? BIOS instellingen gechecked? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 BIOS instellingen wel. Kabels nog niet. Dat zal ik morgen eens doen, hoewel ik niet in de kast ben bezig geweest. Afgelopen week wel Studio 8 van Pinnacle geïnstalleerd en een film gemaakt. Zou het ook nog iets softwarematigs kunnen zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 jumper verkeerd mbt. master/slave ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2003 Ligt dus niet aan de kabels als je ze in het BIOS nog wel ziet. Zieje ze nog in het disk managment? (schijfbeheer) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2003 Kabels gechecked. Apparaten waren niet te zien bij schijfbeheer. Bij apparaatbeheer wel stuurprogramma's geladen maar kan het apparaat niet vinden. Uiteindelijk heb ik het probleem kunnen oplossen door Systeemherstel een week terug te zetten. Er hoeft dus niet meer te worden gereageerd. Bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 [color=white:b045936039][/color:b045936039] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen