anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Delen Geplaatst: 27 november 2003 Kan ik meerdere ethernetkaarten in mijn PC monteren? Ik heb er één voor mijn satellietontvanger en wil er één bij plaatsen voor een ethernetmodem i.v.m. ADSL Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2003 Ja. Je kunt overigens ook een hub/switch/router overwegen. Ligt enigzins aan de configuratie die nodig is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2003 Ik heb er zelf ook 2 in zitten (1 voor het thuisnetwerkje en 1 voor kabelinternet). Werkt prima. Eén probleempje had ik wel: beide kaarten hadden toevallig dezelfde Realtek chipset. Dus hebben ze in de netwerkomgeving precies dezelfde naam. Erg vervelend want je weet dus niet welke van de 2 TCP/IP protocollen je in moet stellen voor het thuisnetwerk en welke voor @Home. Dat is dus proberen en als je niet kunt internetten moet je de instellingen omwisselen. Maar regedit bracht uitkomst; ik heb de namen nu veranderd :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Wim en Eddey, hartelijk dank Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen