Ga naar inhoud

Is dit schadelijk voor m'n boxen?

Aanbevolen berichten

[quote:23606496c3="R-bin"]Beste forummers, Ik heb de Altec Lansing 621 speakerset (2.1). Als iemand het licht aan of uitzet (in een andere kamer 3-4 meter bij mijn boxen vandaan) dan hoor ik een "tik" in mijn boxen. Kan dit schade opleveren?[/quote:23606496c3] He'' dat is toevallig ik heb dat probleem ook , en ik heb een Creative Cambridge Soundworks setje, ik heb het al een geruime tijd, maar of het schade oplevert kan ik zo 1,2,3 niet zeggen . Kan iemand helpen om het probleem op te lossen ?
Link naar reactie
[quote:709fb1bd27="Kiyoshi"]Ik heb dat probleem al zo'n 2 jaar en mijn boxen doen het nog steeds uitstekend. Inderdaad gewoon een spanningswisseling in het net, maar zo ver ik kan zeggen geen probleem voor je boxen. Ik heb helaas geen idee hoe dit opgelost kan worden.[/quote:709fb1bd27] Goede ontstoring in combinatie met aarde (anders werkt de ontstoring niet goed). Soms moet je de boel ook afschermen. Een zacht tikje is niet schadelijk. In het verleden meegemaakt dat zo'n tikje of ruis een versterker op hol kon doen slaan. Het lag natuurlijk wel aan de ontstoring in die versterker, maar schadelijk was het wel voor die versterker en de boxen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...