anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Delen Geplaatst: 25 november 2003 Als ik wil printen reageert de printer (HP720C) niet. PC loopt vast. Na Ctrl-Alt-Delete krijg ik de melding: Hpftbx14 (reageert niet) PC nog steeds vast Nog een keer Ctrl-Alt-Delete Dan komt de melding: Spool32 (reageert niet) Vervolgens de PC opnieuw opstarten. Na het opstarten wordt er gevraagt of ik wil printen en dan pas krijg ik mijn printje. Wie weet hier de oplossing voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Zet je instellingen van je printer eens op "Meteen afdrukken" (het enige wat er dan veranderd is dat je printer niet "wacht" (Spool opbouwt) maar direct gaat printen zodra de eerste pagina zich aanbied! zou misschien met een driver update of verwijderen/opnieuw toevoegen ogelost zijn. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Als je een engels OS hebt, is het uiteraard - Start Printing Immediately (ipv "Start printing when last page is spooled") :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 [quote:11b53e9e40="Paul Lesing"]Als ik wil printen reageert de printer (HP720C) niet.[/quote:11b53e9e40] Doet ie dat pas sinds kort? En heeeft ie anders altijd gewoon gewerkt? HP levert vaak een testprogramma bij de printerinstallatie software, waarmee je de communicatie tussen PC en printer kunt testen. Probeer dat eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 [quote:965ad4a26a="Captain_Kansloos"][quote:965ad4a26a="Paul Lesing"]Als ik wil printen reageert de printer (HP720C) niet.[/quote:965ad4a26a] Doet ie dat pas sinds kort? En heeeft ie anders altijd gewoon gewerkt? HP levert vaak een testprogramma bij de printerinstallatie software, waarmee je de communicatie tussen PC en printer kunt testen. Probeer dat eens.[/quote:965ad4a26a] Hij heeft het jaren goed gedaan. Dit is sinds een week. Een testprint gooit ie er onmiddelijk uit. Ook de communicatie is goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Heb je afgelopen week wellicht iets veranderd of geïnstalleerd? Zo ja, wat? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen