anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Delen Geplaatst: 23 november 2003 Beste mensen, Na lang zoeken op internet naar een geschikte nieuwe computer heb ik uiteindelijk op de site van xenon de volgende computer gevonden. Aopen H600B Midi Tower 350 W AMD Athlon XP 2600+ 512 MB DDR PC3200 geheugen ATI Radeon 9600 Pro 128 MB 120 GB 7200 rpm harde schijf DVD 16x Brander 52x 3,5" diskdrive Draadloos Logitech toetsenbord Draadloze optische Logitech muis Microsoft Windows XP Home Edition NL 17" CTX S 700B LCD-monitor Speakerset 2.1 Ingebouwde 6-in-1 cardreader Serial ATA - Dual LAN - FireWire 4xUSB 2.0 - DVI/TV-Out De prijs van 1250 leek me zeer geschikt, maar toch heb ik altijd het idee bij dit soort aanbiedingen dat er een addertje onder het gras zit. Kan iemand mij vertellen of dit voor mij een geschikte computer zou zijn en waar ik eventueel op zou moeten letten. Naast de standaard funties wil ik graag mooie spellen spelen en natuurlijk cd dan wel dvd branden. Wat zijn eventuele alternatieven? Hopelijk kan iemand mij van advies voorzien, alsvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Volgens mij zit er geen dvd-brander in en dat wil je toch? Het is wel een mooie pc. Voor games is die AXP wel lekker en die grafische kaart is ook niet slecht :) Maar voor games is een CRT-monitor toch beter dan een LCD. :roll: Dat PC3200 geheugen is niet nodig, icm jouw processor volstaat PC2700. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 [quote:d204006aae="tweakermatt"]Maar voor games is een CRT-monitor toch beter dan een LCD. :roll: [/quote:d204006aae] er zijn genoeg TFT's die een reactie tijd onder de 25 ms hebben en dus wel goed kunnen gamen :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Ja is wel een goede computer voor spellen en zo, zo te zien is die lekker compleet met een redelijke videokaart op dit moment. Flinke harde schijf is ook wel makkelijk. CTX monitor is denk wel redelijk heb er thuis ook 2 van dit merk(CRT's dan) maar die staan hier al een aantal jaartjes en doen het perefect! edit: Welkom op het forum trouwens! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 [quote:62e4b41301="computer_nerdo"][quote:62e4b41301="tweakermatt"]Maar voor games is een CRT-monitor toch beter dan een LCD. :roll: [/quote:62e4b41301] er zijn genoeg TFT's die een reactie tijd onder de 25 ms hebben en dus wel goed kunnen gamen :roll:[/quote:62e4b41301] Maar dat zijn vaak de duurdere TFT's. Al je een complete computer heb met een TFT scherm voor 1250 dan hebben ze meestal niet een heel fantastisch super deluxe duur met de beste kwaliteit scherm erbij gedaan. Het zal wel een mooi scherm zijn! Maar ik denk dat ie niet een reactietijd heeft onder de 25ms. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen