Ga naar inhoud

photosmart 315

Aanbevolen berichten

Probleem : HP photosmart 315 na het uitvallen van de batterijen (deksel was opengegaan) kan ik gen foto's meer nemen. Ik krijg alleen nog indicatie van kwaliteit foto - batterijlading-en flashinstelling) geen aantal te maken opnames- Het LCD scherm licht niet meer op-en als ik de opnameknop indruk hoor ik een onderbroken pietptoon en brandt het rode lampje. Alsof er geen CompactFlashkaart inzit . Ik heb de camera al meer dan vierentwintig uur laten ontladen. Maar er wordt alleen een nieuwe instelling van datum gevraagd en het probleem blijft hetzelfde; weet er iemand raad ?
Link naar reactie
Klinkt gewoon als een defect aan het apparaat. Ik heb hier even getest met mijn c315, mijn vorige camera, die inmiddels stof ligt te verzamelen... Ik begrijp uit jouw reactie dat het schermpje niet stuk is. Anders kan je de tijd en datum ook niet instellen. Compact flash kaart is het ook niet. Als ik de kaart eruit haal kan ik hem nog 'gewoon' gebruiken. D.w.z. dat het schermpje nog gewoon aankan alleen staat het aantal resterende foto's op 0. Ik heb ook nog even tijdens het opsaan van een foto de batterijen eruit gewipt, maar ook dat gaf geen vreemde reacties, foto op de cf kaart was uiteraard wel corrupt, maar na het terugplaatsen van de batterijen en het fotmateren van de cf kaart werkte de camera weer als vanouds. Ik denk helaas dat de camera gewoon stuk is. Scenic20
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...