anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Delen Geplaatst: 22 november 2003 Ondanks dat het topic over de HCC is afgesloten, toch nog een vraag... Ik wil voor het versoberen van de PC-prive regeling nog een notebook kopen. Zou het interessant zijn hiervoor naar de HCC dagen te gaan of is dat meer voor afzonderlijke onderdelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Op de HCC is veel, heel veel te koop. 1 Ding is echter een vereiste, weet EXACT wat je kopen wil. Het is VEEL te druk om je daar ter plekke te informeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 Voor zo'n dure aankoop zal ik toch naar de computerwinkel in de buurt gaan. Is zo-wie-zo al handig met garantie en wat El-Broosha al gezegd heeft, het is te druk om je uitgebreid te laten informeren. Ook de prijzen doen niet veel onder voor de prijzen in de reguliere winkel. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 De winkel op de hoek? Ok, voor garantie inderdaad makkelijk denk ik, maar qua prijzen is internet toch veel voordeliger? Ik moet bekennen dat ik alleen nog maar op internet heb gekeken, omdat ik er vanuit ging dat dat per definitie lagere prijzen op zou moeten leveren dan in de winkel. Tenzij die winkel natuurlijk een Lidl heet, ik heb er toch wel enigszins spijt van dat ik geen gebruik heb gemaakt van die laatste laptop aanbieding. Welke van de "grote ketens" heeft volgens jullie dan de betere prijzen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Gewoon ff neuzen op de site van Tweakers/Pricewatch. En je komt veel te weten. :wink: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/68?Sortering=&Query=&Action=&Landfilter=Ne Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen