anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Delen Geplaatst: 21 november 2003 Mijn vader wil een nieuwe pc kopen en vind de Sony Vaio systemen (te koop bij Dynabyte) nogal mooi (om te zien dus). Nu ben ik geen voorstander van computers van dergelijke winkels, maar ik weet niets van die Sony's. Weet iemand of dat goede computers zijn en of ze waar voor hun geld leveren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 [quote:c3153b36a8="Count Uilesnor"]Nu ben ik geen voorstander van computers van dergelijke winkels,[/quote:c3153b36a8] ze zijn ook wel online te koop bij sommige webshops, als je dat een beter gevoel geeft :wink: nee, maar serieus. Ik heb ze ook wel vaker zien liggen, en ik vind ze ook prachtig om alleen al te zien. ik weet niet welk type hij op het oog heeft? geef dat eens, dan kunnen we evt ook eens zien of het ook daadwerkelijk goed is, doe de prijs ook eens, kun je misschien zien of ie online misschien goedkoper is.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 het is ook belangrijk wat je ermee wilt gaan doen,ik heb hier een foldertje van de Sony vaio serie en die zijn volges mij vooral voor video-bewerken bedoeld enz. en daarvoor cker wel mooi Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 het zijn naar mijn weten kwaliteitsproducten, alleen hangt daar wel een behoorlijk prijskaartje aan. Voordeel is wel dat het heel mooi afgewerkte computers zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen