anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Delen Geplaatst: 20 november 2003 Ik ga binnenkort mijn computer opnieuw installeren en ik zou daarbij graag ook een DOS-partitie (6.22) bij zetten zodat ik spellen van 10 jaar geleden soepel kan spelen. Helaas is Windows niet meer in staat om dit goed te doen. Het probleem is echter dat mijn geluidskaart - ESS Allegro PCI Device (WDM) - niet herkend wordt onder Windows DOS. Hoe groot is de kans dat dit wel gaat werken onder normaal DOS? En als het zou kunnen werken, hoe moet dit dan gedaan worden? Ik heb [url=http://drivermagic.co.nz/x/downloadd?a=365]deze driver[/url] nog kunnen vinden, plaats ik die dan gewoon in config.sys? Iedereen die ervaring heeft met een dergelijk probleem of gewoon kan helpen, graag! - Bas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 Ik weet er niet het fijne van, maar ik zou die driver niet in de config.sys stoppen, maar een opstartdiskette maken en hem dáár laten laden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 Is het niet zo als je de dos-driver in config.sys zet, dat windows dan ook je dos-driver gaat gebruiken. Zoeits heb je toch ook met je cd-rom speler? Correct me if I'm wrong :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Niet als je DOS op een eigen partitie en een bootmanager gebruikt om een OS te kiezen. - Bas Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen