Ga naar inhoud

Casemodding : Wie weet welke lcd baybussen goed zijn ?

Aanbevolen berichten

Ok ik ben bezig mijn case te modden en ik wil hier graag een lcd display in hebben (kant en klaare) Maar wie weet er een paar goeie Hier heb je twee plaatjes van wat ik bedoel Wie weet welke van de twee beter is De Matrix Orbital MX 212 [img:7d2aaceba3]http://209.35.221.142/pix/b202-tempfans-wb-black-200.jpg[/img:7d2aaceba3] L.I.S. (lost in space) van VL systems [img:7d2aaceba3]http://www.vlsys.co.kr/en/product/best/bluede/bluedeluxe_01.jpg[/img:7d2aaceba3] Weet iemadn er nog een paar
Link naar reactie
met zo'n ding doe je niet aan casemodden.... je koopt gewoon een kant & klaar productje :lol: dus wat heb je al echt gemod? :P (ik word een beetje moe van die mensen die zeggen dat ze casemodden en dan een windowed case kopen en er een berg lampies in flikkeren en dan zeggen: kijk dit is mijn casemod :D .... maar uhm.. je hebt nix gemod? :o )
Link naar reactie
Ik ga net beginnen met modden maar moet alles zelf betalen dus het gaat niet zo snel Heb je wat plaatjes van zelf gemaakte en mooie lcd display als je zoiets wilt maken waar koop je dat spul Ik kan ook wel begruipen dat iemand het niet zelf wilt doen bv: Hij wil er een raampje in maken maar heeft niet veel geld en als je je zijpaneel verneukt moet je een nieuwe kopen Die mensen kopen liever een kant en klare dan weten ze dat het goed is Maar even wat goede voorbeelde van zelf gemaakte lcd en fancontrolers voor iedeen misschien probeer ik zelf eerst wel een fanbaybus te maken Ik ben niet zon soldeer beer :-?
Link naar reactie
zoek bijvoorbeeld dit http://www.madshrimps.be/?action=gethowto&howtoID=6 soort howto's (dit is wel een redelijk extreem voorbeeld, er zijn simpelere / makkelijkere gewoon ff zoeken) en kijk op www.laupro.nl voor inkoop acties mbt schermpjes... helaas is er net 1 afgelopen, een maat van me heeft er 2 gekocht :P koste ook vrij weinig bij zo'n actie. tip als je leuke spulletjes zoekt voor minder geld hou je die inkoopacties in de gaten ps... je kan beginnen met een window maken ofzo... probeer wat orgineels te doen.... als ik tijd heb wil ik het metallica logo(4 M-en in een vierkant) maken, maar die is best lastig zeg maar ^_^ [quote:a0db64ea70="Brainboy"] Ik ben niet zon soldeer beer :-?[/quote:a0db64ea70] oefening baart kunst :P
Link naar reactie
Wat je ook vaak ziet is iemand koopt een stuk kant en klaar plexiglas en zo'n lelijke ruberen rand en maakt die dan in zijn kants Dat wil ik dus absolut niet want dat ziet er niet uit vind ik Die kant en klare raampjes van chieftec zien er mooi uit ik maar ik vond ze te groot des zal ik er wel zelf een moeten maken maar hoe krijg je het zo mooi afgewekt dat je de overgang tussen metaal en plexiglas niet voelt en ziet (een soort van verzink iedee ofzow ?!?) Wat me ook wel heel cool lijkt en niet een gewwon lcd maar een kleuren lcd ook wel strak kan dat ook en dan gewoon als tweede monitor op je dvi van de videokaar aansluiten ofzow want je kunt ook twee monitoren op je pc aansluiten (mits een daarvoor geschikte video kaart) en da zefls nog met twee verschillende dingen op de beeldschermen bv Beeld 1 : een excel sheetje en ok het andere beeld iets van internet ofzow toch ??
Link naar reactie
[quote:30de04b664="Vandread"]zoek bijvoorbeeld dit http://www.madshrimps.be/?action=gethowto&howtoID=6 soort howto's (dit is wel een redelijk extreem voorbeeld, er zijn simpelere / makkelijkere gewoon ff zoeken) [/quote:30de04b664] extreem?? dat valt toch ook wel weer mee? dit is nog redelijk simpel. ik heb zoiets ook gemaakt, maar gebruik de usb niet voor de voeding, daar heb ik een slot achter opengevijlt, en een 5v connector aangesloten.
Link naar reactie
[quote:0a187802e9="Brainboy"] Wat me ook wel heel cool lijkt en niet een gewwon lcd maar een kleuren lcd ook wel strak kan dat ook en dan gewoon als tweede monitor op je dvi van de videokaar aansluiten ofzow want je kunt ook twee monitoren op je pc aansluiten (mits een daarvoor geschikte video kaart) en da zefls nog met twee verschillende dingen op de beeldschermen bv Beeld 1 : een excel sheetje en ok het andere beeld iets van internet ofzow toch ??[/quote:0a187802e9] k weet niet of dat gaat werken...
Link naar reactie
[quote:faa8f2dc21="Brainboy"]Wat je ook vaak ziet is iemand koopt een stuk kant en klaar plexiglas en zo'n lelijke ruberen rand en maakt die dan in zijn kants Dat wil ik dus absolut niet want dat ziet er niet uit vind ik [/quote:faa8f2dc21] Ik heb 2 van dat soort raampjes en het ziet er mooi uit al zeg ik zelf (zie avantar)...
Link naar reactie
Je hebt ook window kits met chroom rand i.p.v. rubber. Ik vind rubber ook niet echt mooi, het is te dik en heeft een lelijke kleur zwart. Het is geen schande om te beginnen met kan en klaar spul. Je moet eerst de smaak te pakken krijgen. Het maken van een raam is vrij eenvoudig maar vraagt enige moed voordat je zomaar de zaag in je PC zet. Wat LCD's betreft, je moet goed opletten wat je wil. Er zijn namelijk controllers te koop die leuke extra's hebben in de vorm van regelingen. Check eens de site van coolermaster. Mijn ervaringen met LCD's is dat de goedkope exemplaren niet een echte backlight hebben, maar gewoon een soort van horloge achtig quarz display met een blauwe LED erin. Deze zijn niet fatsoenlijk af te lezen en foto's zijn vaak bedrog.
Link naar reactie
[quote:3dfec8cfc6="Slashhead"]Je hebt ook window kits met chroom rand i.p.v. rubber. Ik vind rubber ook niet echt mooi, het is te dik en heeft een lelijke kleur zwart. [/quote:3dfec8cfc6] Aan 1 kant is het rubber bij mij transparant en licht op onder UV licht.. dit geeft wel een leuk effect.. Anderkant is zwart en dikte vind ik persoonlijk meevallen...
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
[quote:732d082d8d="Vandread"]met zo'n ding doe je niet aan casemodden.... je koopt gewoon een kant & klaar productje :lol: dus wat heb je al echt gemod? :P (ik word een beetje moe van die mensen die zeggen dat ze casemodden en dan een windowed case kopen en er een berg lampies in flikkeren en dan zeggen: kijk dit is mijn casemod :D .... maar uhm.. je hebt nix gemod? :o )[/quote:732d082d8d] Is dit dan wel goed? http://home.tiscali.nl/ediejo :o
Link naar reactie
beetje oud topic om omhoog te schoppen he? 4 maanden oud? topic is niet relevant meer voor de vrager mooie case trouwes post hier es: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=115361 ;) leuk siteje ook.... alleen kies intel boven amd voor overclocken? aan de hand van een oud artikel van THG? thg zijn niet echt goed in overclocken...
Link naar reactie
[quote:9480a369f5="Vandread"]beetje oud topic om omhoog te schoppen he? 4 maanden oud? topic is niet relevant meer voor de vrager mooie case trouwes post hier es: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=115361 ;) leuk siteje ook.... alleen kies intel boven amd voor overclocken? aan de hand van een oud artikel van THG? thg zijn niet echt goed in overclocken...[/quote:9480a369f5] Bij mij branden ze eruit en een intel doet het nog zonder koeler :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...