anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Delen Geplaatst: 20 november 2003 Help!! De wereld staat op zijn kop. Hoe draai ik hem terug?? Ik heb het volgende probleem: midden onder het werken Word / Windows 2000 staat het beeld op zijn kop, de muis valt uit en de floppydrive is niet meer aan te sturen. Waar kan dit aan liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 CTRL+ALT pijtje omhoog of naar beneden ? (num lock uit) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 ctrl-alt + pijltje op of neer: leidt bij mij tot een gedeeltelijke scroll, ik zie geen pogingen het scherm om te draaien. gebeurt dit uitsluitend bij werken in word? lijkt erop dat het systeem gek gaat doen, en zou kunnen wijzen op te hoge temperatuur waardoor de zaak ontregelt. ventilatortjes werken en zijn schoon. start eens meteen na het zich voordoen van het probleem opnieuw op in de bios en check de cpu temperatuur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2003 Nog wat : Is je virus scanner wel up to date wat dit lijkt verdacht veel op een trojan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Als je een nvidia kaart hebt, dan kun je hem simpel omkeren via de drivers. Dat kan vast ook wel met een ati en een matrox kaart. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen