anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Delen Geplaatst: 18 november 2003 Ik ben op zoek naar een handige diascanner die ook nog betaalbaar is. Ik heb ongeveer 1000 dia's die zijn ingeraamd en zoek een scanner die ingeraamde dia's aan kan. Wil de dia's op CDrom zetten. Wie weet hier raad op? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 ik heb hier zowel de primefilm 1800 als de primefilm 2700 de 1800 heeft een afgebroken losse diaraam door dat ik met diaraampjes van hamafix gebruik deze hebben aan een kant een holle ruimte en is een keer er achter blijven steken de 2700 heeft door de grotere ingang geen last hiervan van andere heb ik geen ervaring en kan er dus niks over zeggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2003 Ik heb een Minolta dimage scan dual III. Bevalt mij prima. Maar wat is betaalbaar, kwaliteit heeft zijn prijs, zij het, dat mijn scanner tot de goedkopere soort behoort, Euro 350,00. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2003 ik heb een vriend die het proffesioneel gebruikt en heeft er een staan van +- 3000 [b:297c5db5da]gld[/b:297c5db5da] en is door de goede scankop op zich veel beter voor het huis tuin en keuken gebruik is Minolta dimage scan dual III en de genoemde primefilm scanners een zeer goed alternatief ook de twee met film doorvoer van primefilm zijn dan goede keuzes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen