anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Delen Geplaatst: 18 november 2003 is het mogelijk om over het netwerk een dvd weg te branden??? dus ik heb een back-up gemaakt van een dvd in 1 iso bestand van ~4.5GB en die wil ik weg schrijven naar een netwerk station dat de nec 1300a is... is dat mogelijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 Nee, je kan de brand-functionaliteit van een brander niet delen. Je kan natuurlijk wel het iso-bestand branden VANAF de pc met de dvd-brander. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 heb ja dan niet enorme kans dat het misgaat??? vanwege de snelheid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 Ik weet niet welke snelheid je bedoelt, maar de brandsnelheid van je dvd-brander, kan je regelen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 nou het overdragen van de iso naar de 'brand'pc loopt over een 10mbit netwerkje kan dit geen problemen opleveren??? en de brand pc is ook niet supersnel meer vanwege een nogal verragte windows Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 Kijk bij www.ahead.de . Een tijdje geleden was er wel een aankondiging of zo dat ze naar een oplossing toe gingen om in een netwerk te branden. Gewoon snuffelen bij de duitsers en wie weet hebben ze een pgm te koop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 als je een netwerk heb liggen kun je het bestand tog naar die andere pc verplaatsen waarom zou je dan moeilijk doen door iso bestanden van andere pc's te gebruiken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2003 waarom? heel simpel.. op de pc waarop ik ga branden zit maar een 8GB schijf (jah een oudje) en heb daar dus geen ruimte om een hele dvd iso op te zetten... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen