anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 Ik probeer bestanden weg te schrijven op een CDRW (dus gebruiken als "floppy") maar dat gaat niet. Ik gebruik Nero6 en InCD 4.0.5.6 maar het lukt niet. CDRW zijn voor alle snelheden. Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 CDRW al geformattteerd via InCD? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Ja is al geformatteerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Hoezo "lukt niet". Geef ns wat details, geeft ie een melding ofzo?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2003 Heb je het al met een andere CD-RW geprobeerd, mijn ervaring is dat die dingen na een paar keer gebruiken problemen gaan opleveren een nieuw cdtje wil dan wel helpen. Verder kan het zijn dat je brander niet met dit merk cd-rw overweg kan, probeer eens een cd-rw van een ander merk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen