anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Delen Geplaatst: 13 november 2003 Ik als leerling Informatica - beheer moest een ICT - project maken over modems... Nu vraag ik mij af of het wel volstaat! Als iemand graag commentaar geeft of alleen nieuwsgierig... Je mag me altijd een mailtje sturen met de vraag of ik het niet snel doorstuur naar jou... Mij doe je er al een groot plezier mee! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 Modems? De oude 56K, ADSL, Kabel, ISDN, de verschilen in werking, mogelijkheden, snelheden, aansluitmogelijkheden? Andre van Duin zou zeggen, Wat voor modum's. (geintje) Misschien wat meer info waar om het gaat en er volgt een stroom van antwoorden. Greetz bye mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2003 Het gaat vooral over... de werking, de functie, interne en externe modems enzoverder... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2003 is het veel tekst? anders kun je het natuurlijk ff posten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Als er staat "modems" zou ik gewoon eff het begrip ruim nemen en het beetje intressante eruit halen wat ik zou kunnen, cq kabel modem gaan onderzoeken..... Wij moesten laatst ook iets onzinnigs leren, DOS COMMANDO'S :o En dan denk je ook als MBO niveau 4 leerling :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Wat is eigenlijk de precieze opdracht, gangsta? //geest van Oirlo Dos commando's leren? Dat is wel lachwekkend. Ik weet daar nog wel veel van omdat ik vroeger veel met Dos werkte, maar ik denk dat de praktische waarde daarvan nu ongeveer nul is, op een paar kleine commando's na dan (bijvoorbeeld DIR enz.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Dat probeerden wij die leraar ook al duidelijk te maken, majah......ouderwetse leraar denkt nog steeds dat het nut heeft. Ook het werken met fdisk etc....Tegen de tijd dat wij die opleiding af hebben (3.5jaar) bestaat dos niet eens meer, en fdisk nog minder :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Op zichzelf vind ik het leren werken met fdisk nog wel handig, omdat je dan goed moet weten wat de verschillen zijn tussen al die soorten partities e.d., maar Dos commando's, we zitten niet in de Sovjet-Unie :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Nee, ik doe Informatica - Beheer in het vijfde jaar.. Ben een Belg weet je weet wel... ander systeem als in Nederland... Maar die DOS - commandos die wil ik ook wel lere! Iemand een goeie link of documentje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Als ik op school ben zal ik je wel mailtje sturen, of ik stuur het document naar huis toe en stuur hem dan. Ik post hem hier ook nog wel voor de geintresseerden :wink: Eff voor de duidelijkheid, we moesten het niet leren, maar uit de kop knallen :lol: (de luiheid van de studenten van tegenwoordig :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Ziet er mooi uit, maar je moet wel zorgen dat als je het uitprint de pagina's goed hebt zitten ivm de hoofdstuk indeling. Voorbeeld is dat een hoofdstuk titel onderaan pagina xx staat, en de tekst zelf op de volgende pagina. Voor de rest vind ik het duidelijk en overzichtelijk uitzien. Misschien handiger om de automatische inhoudsopgave van word te gebruiken (moet van ONZE leraar, anders kunnen we opnieuw :-? )..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Ik deel de mening van de geest, het is een begrijpelijk verhaal. Zorg er idd voor dat je elk hoofdstuk op een nieuwe pagina begint, staat wel zo netjes (ik geef zelf les, dus ik kan het weten :D ). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Bedankt voor de kritiek... In het origineel staat alles wel goed verdeeld per bladzijde hoor!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 Beste JackDeGek, Als ik het goed begrepen heb, ben je dus zelf leraar... Vind je het erg als ik mijn pps presentatie ook doorstuur? Dan ben ik zeker... Heb je opmerkingen, dingen die beter kunnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Hoe gebruik je de automatische inhoudsopgave? Werk met Office2000 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Langs het lettertype, kun je koppen instellen. Je pakt de hoofdstuk titels kop 1, de paragraven kop 2 etc..... (bijv) Als je zo alles hebt ingesteld klik je op invoegen "inhoudsopgave" (het staat ergens bij invoegen, weet alleen niet uit het hoofd waar :roll: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 [quote:a808af2eb7="Gangsta*"]Beste JackDeGek, Als ik het goed begrepen heb, ben je dus zelf leraar... Vind je het erg als ik mijn pps presentatie ook doorstuur? Dan ben ik zeker... Heb je opmerkingen, dingen die beter kunnen?[/quote:a808af2eb7] Geen probleem, stuur die powerpoint maar door. Ik geef btw les in Aardrijkskunde, maar van computers weet ik ook wel een en ander. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen