anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Delen Geplaatst: 17 december 2003 Welk speakersetje raden jullie aan? Ik hoef niks extreems met vijf speakertjes, maar bijvoorbeeld zoiets als de Creative I-Trigue 2.1 3300 vind ik wel aardig. Het hoeven met 2 speakertjes te zijn met een subwoofer. Is creative daarin een goed merk of zijn er onbekendere merken die ook stijlvolle en goeie speakertjes produceren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 Creative is een goed merk. De 2100 van Altec Lansing is net zo'n soort setje als die van Creative, ziet er stijlvol uit maar heeft ff wat minder watt. Altec Lansing maakt goede speakers ik heb zelf de 621 (is ook een optie alleen wel een stuk duurder) en deze bevalt prima. De prijs van de 2100 is een stukkie lager dan die van Creative. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 Ehhh, via www.goedkoopstehardware.com, en volgens mij ook pricewatch, zijn de lansgin 2100 en die creative allebei in de 80 euro... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 oww dat zou best kunnen, ik keek ff snel voor een prijs van die 2 op een website die ze allebei had en daar zat prijs verschil in. Maar goed voor de prijs hoef je de 1 of de ander niet te nemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 Zelf heb ik de Creative I-Trigue 3300. Deze staan in de woonkamer en heb ik voornamelijk gekocht omdat ze er zeer "gelikt" uitzien. Er zit ook een subwoofer bij. Het geluid van deze set vind ik erg warm en vol. Natuurlijk kan het altijd nog beter, maar de prijs-prestatieverhouding vind ik bijzonder goed. Ik kan ze vergelijken met mijn Creative-Inspire P580 (5.1 systeem) die op de zolder aan de spel-pc hangt. Dan vind ik het geluid van de Trigue eigenlijk nog iets mooier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 is dit niks>Creative Inspire 4.1 4400 Retail € 45,- Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 kun je de Creative I-Trigue 3300 ook aan je sterio toren hangen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 het gaat mij erom dat het maar 2 speakertjes zijn. Zet ze namelijk gewoon op me bureau bij mij computer, en heb geen zin in gekloot om boxen overal op te hangen. Daar zit nog bij dat ik een vrij grote kamer heb, en dus nog snoer te kort zal komen ook...Dus ik denk dat het dat creative setje neem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 [quote:09df7b25f9="eynstein"]kun je de Creative I-Trigue 3300 ook aan je sterio toren hangen?[/quote:09df7b25f9]Dat zou ik zeker niet doen. Het vermogen van een stereosetje is vaak veel te hoog voor een speakersetje voor de PC. Bovendien heeft de I-Trigue een eigen versterkertje aan boord. Als het je alleen maar gaat om de speakers en de design je niet zoveel uitmaakt, is de I-Trigue een verkeerde aanschaf. Die combineert namelijk een goed geluid met een aantrekkelijke "look". Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen