Ga naar inhoud

speakersetje

Aanbevolen berichten

Creative is een goed merk. De 2100 van Altec Lansing is net zo'n soort setje als die van Creative, ziet er stijlvol uit maar heeft ff wat minder watt. Altec Lansing maakt goede speakers ik heb zelf de 621 (is ook een optie alleen wel een stuk duurder) en deze bevalt prima. De prijs van de 2100 is een stukkie lager dan die van Creative.
Link naar reactie
Zelf heb ik de Creative I-Trigue 3300. Deze staan in de woonkamer en heb ik voornamelijk gekocht omdat ze er zeer "gelikt" uitzien. Er zit ook een subwoofer bij. Het geluid van deze set vind ik erg warm en vol. Natuurlijk kan het altijd nog beter, maar de prijs-prestatieverhouding vind ik bijzonder goed. Ik kan ze vergelijken met mijn Creative-Inspire P580 (5.1 systeem) die op de zolder aan de spel-pc hangt. Dan vind ik het geluid van de Trigue eigenlijk nog iets mooier.
Link naar reactie
[quote:09df7b25f9="eynstein"]kun je de Creative I-Trigue 3300 ook aan je sterio toren hangen?[/quote:09df7b25f9]Dat zou ik zeker niet doen. Het vermogen van een stereosetje is vaak veel te hoog voor een speakersetje voor de PC. Bovendien heeft de I-Trigue een eigen versterkertje aan boord. Als het je alleen maar gaat om de speakers en de design je niet zoveel uitmaakt, is de I-Trigue een verkeerde aanschaf. Die combineert namelijk een goed geluid met een aantrekkelijke "look".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...