anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Delen Geplaatst: 12 november 2003 Hij is 3 jaar oud met muispen alleen gebruikt voor licht adminstratief werk. plus minus een half jaar gebruikt Zou iemand mij een indicatie kunnen geven wat zon ding mag kosten? Alles zit erbij. Cd's muispen etc etc. Kan zijn dat dit onderwerp nu 2 keer is gepost kan ik niets aan doen ik dacht dat de eerste keer mislukt was heb namelijk vandaag een slechte internet verbinding Mijn excuses hiervoor. Mvg Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 welk type is het? kijk even naar de nieuwprijs en reken dat zo'n ding in ca 5 jaar afgeschreven wordt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Het is een Wacom Intuos A5 intelligent graphics tablet system. Dat staat er op de doos Er zit wel een serieel aansluiting op. Maar verder helemaal 100% in orde. Mvg Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Sta je nu met 2 profielen aangemeld, willempje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Hehehe... het gaat er wel om welk formaat A4, A5 ? Ik weet wel wat ze nieuw kosten, 2e hands geen idee. Wat een gek d'r voor geeft misschien ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 http://www.wacomshop.nl/producten.php?Series=OLD&Catagory=Tablet dat type isniet meer leverbaar...volgens bovenstaande site. een goed klein tablet kost ca €99,- gaat zeg maar 5 jaar mee....dus als je €20 betaald is dat lijkt me redelijk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 Nou in ieder geval bedankt voor de info. Groeten Willem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen