anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Delen Geplaatst: 12 november 2003 Ik heb een vraagje. Weet iemand of de laptops van aldi, lidl etc goede kwaliteit leveren en mocht er iets kapot gaan, is de service etc van garantie goed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Aldi levert op zicht uittekende spullen op dat gebied (is begin dit jaar getest op hardware forum) heb zelf 2 laptops van ze.. uitermate tevreden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 [quote:e5ce4085e1="ajc"]Aldi levert op zicht uittekende spullen op dat gebied (is begin dit jaar getest op hardware forum) heb zelf 2 laptops van ze.. uitermate tevreden.[/quote:e5ce4085e1] Hoe zit het met de garantie, en service? Bijvoorbeeld de tijd die je je laptop kwijt bent tijdens reparatie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Uitgaande van de meest voorkomende garantie periode van 1 jaar, lijkt het me dat je je geen zorgen hoeft te maken over de service enz. Want als het eenbeetje meezit, krijg je daar niet mee te maken. Ik bedoel, als het product, in dit geval een Laptop, binnen een jaar niet goed meer functioneerd dan mag je toch wel twijfelen over de zogenaamde kwaliteit van de door Aldi en Lidl verkochte hardware.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 [quote:0b055dbe83="HoOdLuM™"] Ik bedoel, als het product, in dit geval een Laptop, binnen een jaar niet goed meer functioneerd dan mag je toch wel twijfelen over de zogenaamde kwaliteit van de door Aldi en Lidl verkochte hardware....[/quote:0b055dbe83] Als een product binnen een jaar kapot gaat, hoeft dat niet te betekenen dat het rommel is. Zelfs bij de beste merken kan een product met een fabricagefout door de kwaliteitscontrole glippen. Wat betreft de service, zou ik nagaan hoe lang je zonder je laptop kan. Bij de computerwinkel om de hoek kunnen ze het probleem vaak verhelpen waar je bij staat. Bij de Aldi zal de laptop naar een technische dienst moeten worden opgestuurd en moet je er rekening mee houden dat je hem zeker een week kwijt bent. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Ben zelf zeer tevreden over mijn Aldi laptop. Er zit ook nog eens 3 jaar garantie op. Als er iets stuk zou gaan, dan word deze opgehaald en binnen zeer korte tijd weer bij mij thuis afgeleverd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Morgen is er toch een AMD 2600 + te krijgen met dvd brander bij de lidl :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Laptop in regio 2 vanaf 20/11 http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031120.p.Targa_Visionary_Notebook_2600 Jammer dat ze niet zeggen welke grafische kaart erin zit. Ziet er verder wel goed uit. Is ook niet echt goedkoop; 1449,- Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Aldi verkoopt MEDION stuff, daar kan je ook gewoon garantie claimen indien nodig. Maar volegns mij is ALDI edlijk makkelijk in terugnemen van spullen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 [quote:9fbcfa6258="bronnie3"]Laptop in regio 2 vanaf 20/11 http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031120.p.Targa_Visionary_Notebook_2600 Jammer dat ze niet zeggen welke grafische kaart erin zit. Ziet er verder wel goed uit. Is ook niet echt goedkoop; 1449,-[/quote:9fbcfa6258] kwestie van googlen, dan zie je dat onze oosterburen al meer weten. [quote:9fbcfa6258]als Grafikkarte ist eine Mobility Radeon 9600 eingebaut[/quote:9fbcfa6258] Ati Mobility Radeon 64mb DDR-RAM Onboard Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 zeer goede service!! mijn neef had een prob met zijn pc, heeft dat telefonisch gemeld aan de technische dienst en twee dagen nadien stond er een technieker aan de deur(van duitsland) die heeft er een nieuw stuk in geplaatst en klaar was kees, heeft hem geen duit gekost, hoedje af voor de service zou ik zeggen elie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 Dat klinkt idd goed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 Ik heb de 40100 laptop van aldi Prima ding. Nadeel is de ventilator. Deze springt elke 20-30 sek even aan op een soort vollast om daarna snel af te zakken en weer uit te gaan. Als je de laptop flink wat werk geeft gaat de ventilator veel regelmatiger draaien. Ik kan er prima me leven Aldi 30 dagen niet goed geld terug. Drie jaar garantie op laatste laptop aanbieding. Service door medion. Maar Aldi blijft natuurlijk verantwoordelijk. Mocht medion in die 3 jaar niet meer bestaan kan je gewoon bij aldi terecht.[/quote] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen