anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Delen Geplaatst: 12 november 2003 Ik heb een oude [b:e5d9acfb27]HPIII[i:e5d9acfb27]p[/i:e5d9acfb27] Laserprinter[/b:e5d9acfb27]. Hij print nog steeds prima (voor mijn doel), maar de papierdoorvoer gaat niet goed. Aan het eind van elke pagina begint het [b:e5d9acfb27]papier zeer sterk te kreuken[/b:e5d9acfb27]. In het begin was het nog 2 slechte pagina's en dan was de rest weer OK, maar tegenwoordig is het allemaal kreuken aan het eind. De printer "kreunt" ook enorm bij het printen. Kan ik daar iets aan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Schoonmaken? De doorvoer rubbers vooer het papier nemen in de loop van de tijd papierdeeltjes op, dat zou een probleem kunnen zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Ja schoonmaken is idd een idee. Wat je bijna ook wel moet doen bij oudere printers of printers die veel gebruikt worden, is de rolletjes opruwen. Na verloop van tijd worden die rolletjes te glad, waardoor ze het papier niet goed meer kunnen doorvoeren. Wat heel goed werkt is 'platencam cleaner' van AF. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Ik zal het rigoreus schoonmaken en opruwen eens proberen. Ik heb al wel wat proberen te reinigen, maar misschien nog niet goed genoeg. Thanks voor de tip. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 eff de rubber aandruk rollen met een licht schuurpapiertje korrel 240? op schuuren.werkt perfect ik heb een heel oude ph laserjet4plus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen