anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Delen Geplaatst: 12 november 2003 ALs ik twee computers met elkaar verbind dmv een usb kabel zien ze elkaar dan als harde schijf????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 De PC beschouwt een USB-poort in dit geval als een netwerk aansluiting. Je creert dus zo een peer-to-peer netwerkje. Alleen redelijk langzaam. Kan je niet met een UTP/STP kabeltje(cross) en twee netwerkkaartjes werken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Bedankt voor de tip maar daar heb ik op dit moment ff niks aan het gaat om een paar zeer grote bestanden die ik van een oude computer af moet halen welke draait op win 95 met usb ondersteuning en ik vindt het zonde om daar een netwerkkaart in te zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Een p2p pc gaat via ethernet, je hebt dan echt geen netwerkje. USB USB zal je met een pgm als Laplink of dergelijke moeten doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Wanneer het om een eenmalige verplaatsing van bestanden gaat: gewoon even de hdd van de oude pc slave hangen in de 2e pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 Dat laatste lijkt me de snelste oplossing. Grote bestanden in combinatie met USB 1.1 is geen feest, dan kan je wel een paar uur wachten. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2003 Bedankt voor alle tips maar ik heb het toch opgelost met een usb kabeltje en het programma laplink het duurde wel even maar het is voormekaar Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen