anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Delen Geplaatst: 11 november 2003 Na te hebben gezocht (zonder resultaat) in andere topics, toch zelf maar eentje geopend: Ik heb 2 usb poorten (oldschool type: bj. 1999), met in 1 m'n Canon scanner en in de ander mijn Canon G1. Nu is het probleem dat de ene keer de camera/scanner wel wordt herkend (en het bijbehorend programma wordt gestart) en de andere keer niet. Soms doet 'ie het direct, de andere keer pas na een paar keer opnieuw opstarten...of helemaal niet. Als er niets wordt gedetecteerd, blijken mijn USB controllers wel gewoon correct te werken (in hardwareprofiel etc). Iemand suggesties? OS: Win98 SE <edit> Als ik mijn camera inschakel, bevriest het scherm wel even (behalve de cursor) gedurende enkele seconden. </edit> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 Geen oplossing, wel een tip: opnieuw opstarten hoeft niet. Verversen (zoeken naar nieuwe apparaten PnP) onder Apparaatbeheer is net zo effectief. Het kan ook een probleem zijn van een slechte kabel en/of connector. Werken andere USB apparaten wel goed op dezlefde aansluiting? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 Win98 SE, up to date ??? Dacht dat er updates waren om USB problemen op te lossen. Eddy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 Ik had alle beschikbare updates er al op staan en de kabels zijn nieuw (nieuw erin geprikt en er nooit meer uitgehaald). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen