anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Delen Geplaatst: 10 november 2003 ik zit te twijfelen tussen een mp3 speler en een philips expanium mp3 speler is klein en compact de expanium is groter, kan veel meer op en waarschijnlijk beter geluid de prijzen zijn gelijk. Wat zou jij doen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 expanium is toch voor mp3 cd's? zo ja, dan zou ik gaan voor de expanium een mp3-speler kan niet heel veel muziek dragen in vergelijking tot één mp3-cd. en al helemaal minder dan 10 mp3-cd's. ik sjouw iedere dag 14 gewone cd's mee, die passen nooit op één mp3-speler tenzij je een 1GB mp3-speler gaat kopen, kan je zat op kwijt, maar zijn stervensduur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 Ik denk dat wij die keuze niet echt voor je kunnen maken. Je zult zelf moeten beslissen aan de hand van de eisen die je stelt aan een mp3-speler. Die expanium valt wat mij betreft ook onder de mp3-spelers, net als spelers met een flash-geheugen of met een harddisk. Dus wat zijn je wensen wat betreft: - afmetingen? - hoeveelheid data (muziek)? - prijs? Als de speler vooral klein moet zijn, is een flash-player een goede keuze. wil je veel muziek kunnen opslaan, dan ligt een mp3-cdspeler of harddisk-based mp3-speler meer voor de hand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 op zich is die usb-mp3 speler wel handiger maar hoe de geluidskwaliteit, iets wat ik toch wel 1 van de belangrijkste dingen vind? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 De geluidskwaliteit kan van aparaat tot aparaat verschillen, dus je kan niet zeggen dat mp3-players met flashgeheugen beter geluid hebben dan cd-based mp3-players. Zeker ook omdat de kwaliteit mede afhankelijk is van een goede hoofdtelefoon. Wel is het zo dat een mp3-player met flash-geheugen minder schokgevoelig is dan een cd-based, handig als je ermee wilt hardlopen. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 En wat ook belangrijk is: die mp3 cd spelers hebben bewegende onderdelen, die slijten en die meer stroom kosten (kortere speelduur?). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Nog iets om op te letten; alle anti-schok regelingen ten spijt is een CD-MP3 speler nog steeds niet ècht geschikt om bv. mee te joggen. Daarnaast is ie vaak te zwaar om onder dat soort condities mee te nemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Ik heb zelf nog een expanium. Slechtste aankoop die ik ooit in m'n leven heb gedaan. Is wel een iets ouder model (203) maar philips heeft een erg slecht decoder voor mp3. De kleinste onzuiverheid in een liedje wordt opgeblazen door de expanium naar een floep, tsjiep, enz. Heb nu een iriver 590T. En dat is een geweldig apparaat. Wat een geluid zit daarin. Hij is ook lekker klein/licht en slaat nooit over want er zitten geen bewegende delen in. Niet goedkoop, maar als je 't beste wil zeker de moeite waard. Plaatje: http://members.chello.nl/w.beekhuizen/mp3.jpg Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen