anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Delen Geplaatst: 10 november 2003 Ik wilde graag de volgende verbeteringen onder jullie aandacht brengen: * Er worden inmiddels 40 reviewsites geindexeerd en ook de nieuwste reviews zijn op de voorpagina te vinden! * Alle categorieen (op dvd's en games na) zijn inmiddels gefixed, en bevatten de nieuwste onderdelen en zeer betrouwbare prijzen * Gemelde fouten worden dagelijks verwerkt en nieuw toegevoegde onderdelen binnen drie dagen Niels [url]http://ikbeneenspammerd.tk/[/url] - PS De reden dat ik dit hier post is omdat er vrij regelmatig bezoekers vanaf dit forum naar de site komen. Een milde modding zou aardig zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 :o Leuk zeg, zo'n gratis advertentie... mafkees... :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 Het Computer!Totaal-forum is niet bestemd voor commerciële reclame-uitingen, niet in de vorm van afbeeldingen, en zeker niet in de vorm van links naar al dan niet commerciële pagina's in de hoop hits te genereren. Alle reclame-uitingen, hoe klein ook, zijn hier verboden. De beheerders behouden zich het recht voor berichten naar eigen inzicht te wijzigen of te verwijderen. Recidivisten krijgen eerst een waarschuwing en worden daarna onverbiddelijk van dit forum verbannen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 [quote:eec0f3c2f4]Het Computer!Totaal-forum is niet bestemd voor commerciële reclame-uitingen, niet in de vorm van afbeeldingen, en zeker niet in de vorm van links naar al dan niet commerciële pagina's in de hoop hits te genereren. Alle reclame-uitingen, hoe klein ook, zijn hier verboden. De beheerders behouden zich het recht voor berichten naar eigen inzicht te wijzigen of te verwijderen. Recidivisten krijgen eerst een waarschuwing en worden daarna onverbiddelijk van dit forum verbannen.[/quote:eec0f3c2f4] Ook niet zolang het relevant is?.. (zoals ik al zei: er komen vrij regelmatig bezoekers vanaf hier naar onze site) PS 'Recidivisten' : wel grappig dat ik een woordenboek nodig heb om je post te begrijpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 [quote:e94ec37cfa="Niels van der Linden"][quote:e94ec37cfa]Het Computer!Totaal-forum is niet bestemd voor commerciële reclame-uitingen, niet in de vorm van afbeeldingen, en zeker niet in de vorm van links naar al dan niet commerciële pagina's in de hoop hits te genereren. Alle reclame-uitingen, hoe klein ook, zijn hier verboden. De beheerders behouden zich het recht voor berichten naar eigen inzicht te wijzigen of te verwijderen. Recidivisten krijgen eerst een waarschuwing en worden daarna onverbiddelijk van dit forum verbannen.[/quote:e94ec37cfa] Ook niet zolang het relevant is?.. (zoals ik al zei: er komen vrij regelmatig bezoekers vanaf hier naar onze site) PS 'Recidivisten' : wel grappig dat ik een woordenboek nodig heb om je post te begrijpen[/quote:e94ec37cfa]het is niet zo maar een post van mijn. maar een stukje uit de handleiding van dit forum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 klik! op slot.. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen