Ga naar inhoud

geen geluid met SIS onboard card

Aanbevolen berichten

systeem: K7S5a AMD Athlon XP 1700+ 256 MB DDR RAM Sis 7012 Onboard sound card Logitech Z-340 speakers Win XP Pro NL Probleem: Krijg zo ineens in een audiogesprek via messenger geen geluid meer, alleen brom via 1 kanaal. - Bestanden afspelen via winamp/mediaplayer geeft ook geen geluid. - Alle audiouitgangen staan ( en stonden )open - Boxen zijn ok, koptelefoon op uitgang geeft zelfde probleem. - Sis 7012 Driver verwijderd,geinstalleerd geeft geen effect - Updaten van driver geeft geen nieuwere optie - Systeemherstel geeft geen effect - Alle aangesloten apparaten ( usb etc) ontkoppelen en rebooten geeft geen effect - In BIOS is onboard geluidskaart enabled. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en vermoed dat mijn onboard geluidskaart kapot is. Omdat ik graag zekerheid wil, Voodat ik een nieuwe kaart haal, wil ik hier graag toch even verifieren of deze mening gedeeld wordt. Mijn dank alvast
Link naar reactie
De drivers voor je sound gebeuren op nieuw installeren (eerst verwijderen) Had ik ook op mijn vorige bakkie. Ook kan het zijn dat je (gek genoeg) eerst je sound drivers moet deleten, dan je drivers voor je monitor, dan je sound drivers moet instaleren en dan pas je monitor drivers. Zo iets hangt me bij van mijn vorig sys. Hang me er niet aan op Greetz bye mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...