Ga naar inhoud

Draadloze telefoon: Philips Onis Vox 300


Aanbevolen berichten

Heb vorige week deze telefoon aangeschaft plus een extra handset voor in de slaapkamer. Nu is het zo dat de extra handset stoort, tijdens het bellen kraakt ie en soms valt de verbinding compleet weg. Met het bellen met de handset die op het basisstation zit heb ik deze problemen niet. Zou het kunnen dat ik die extra handset opnieuw moet aanmelden bij het basisstation zodat ie op een andere frequentie gaat werken ? Ik heb de mogelijkheid om 8 extra handsets aan te melden op het basisstation dus het lijkt me dat ze allemaal op een andere frequentie werken. Het zou ook kunnen dat de extra handset gewoon een defect vertoont maar aangezien de prijs van 169 euro voor een extra set zou dit niet moeten kunnen. Wat denken jullie ?
Link naar reactie
[quote:1dcf68f719="Mobie-2"]Heb vorige week deze telefoon aangeschaft plus een extra handset voor in de slaapkamer. Nu is het zo dat de extra handset stoort, tijdens het bellen kraakt ie en soms valt de verbinding compleet weg. Met het bellen met de handset die op het basisstation zit heb ik deze problemen niet. Zou het kunnen dat ik die extra handset opnieuw moet aanmelden bij het basisstation zodat ie op een andere frequentie gaat werken ? Ik heb de mogelijkheid om 8 extra handsets aan te melden op het basisstation dus het lijkt me dat ze allemaal op een andere frequentie werken. Het zou ook kunnen dat de extra handset gewoon een defect vertoont maar aangezien de prijs van 169 euro voor een extra set zou dit niet moeten kunnen. Wat denken jullie ?[/quote:1dcf68f719] je moet altijd minimaal een keer de extra handset op het basis station zetten om hem aan je nummer te koppelen (op je lokaal telefoon net werk) doe dit eigenlijk een keer per maand om het blijvend te houden ook na een stroom storing moet je dit doen
Link naar reactie
[quote:a2e2b2964a="sjouwer"][quote:a2e2b2964a="Mobie-2"]Heb vorige week deze telefoon aangeschaft plus een extra handset voor in de slaapkamer. Nu is het zo dat de extra handset stoort, tijdens het bellen kraakt ie en soms valt de verbinding compleet weg. Met het bellen met de handset die op het basisstation zit heb ik deze problemen niet. Zou het kunnen dat ik die extra handset opnieuw moet aanmelden bij het basisstation zodat ie op een andere frequentie gaat werken ? Ik heb de mogelijkheid om 8 extra handsets aan te melden op het basisstation dus het lijkt me dat ze allemaal op een andere frequentie werken. Het zou ook kunnen dat de extra handset gewoon een defect vertoont maar aangezien de prijs van 169 euro voor een extra set zou dit niet moeten kunnen. Wat denken jullie ?[/quote:a2e2b2964a] je moet altijd minimaal een keer de extra handset op het basis station zetten om hem aan je nummer te koppelen (op je lokaal telefoon net werk) doe dit eigenlijk een keer per maand om het blijvend te houden ook na een stroom storing moet je dit doen[/quote:a2e2b2964a] De mijne werkt niet op deze manier, ik moet hem handmatig aan of afmelden op basisstation in het menu van de handset. Wordt ie aangemeld krijgt ie een bepaalde frequentie toegewezen door het basisstation.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...