anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Delen Geplaatst: 9 november 2003 Ik heb voor de computer een 80gb hdd gekocht, en wil hem naast de bestaande hdd 16gb zetten. In de bios wordt hij herkend en in fdisk ook alleen zij het niet dat fdisk na het inialiseren aangeeft dat hij maar 12589 mb is.Terwijl hij ongeveer 79000mb moet aangeven. Wie heeft hier een oplossing voor. Oja de hdd heb ik al omgeruild omdat ik dacht dat die misschien kapot was omdat fdisk weinig aangaf maar bij die nieuwe idem dito. Staat windows 98se op en het is niet de eerste hdd die ik in de computer installeer maar toch nu kom ik er zelf ook niet meer uit. Heb alles wat je kan bedenken al uitgeprobeerd b.v.losgekoppeld van bestaande schijf en master en slave geprobeerd etc. Wie heeft er een oplossing of heeft het zelfde meegemaakt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2003 http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;263044 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2003 Staat het netjes uitgelegt (wel in het engels) daar moet hij wel verder mee kunnen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2003 [Met Partion Magic ben je van veel problemen af , en het gaat vele malen sneller. Dit naar aanleiding van de problemen met mijn eerste groote HD. De nieuwe Fdisk (tevinden via google) werkt als stroop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 Mag ik BrigitteW hartelijk bedanken daar heb ik wat aan top. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen