anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Delen Geplaatst: 6 november 2003 Hallo, Ik heb net mijn nieuwe (en1e) pocket pc in ontvangst mogen nemen. En nu wil ik een CompactFalsh kaart van 64Mb erin steken, dit lukt maar wordt niet herkend door mijn Pocket PC. Hoe kan dit? alvast Thanxx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 heb je hem in het juiste slot gedaan ? Hij heeft ook een SD aansluiting. Anders : HP bellen, of nog beter terug naar de winkel. \Zou er niet zelf aan gaan zitten ivm garantie. Wat vrijwel altijd helpt is : rtfm en vooral de trouble shoot section Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 Zit die compact flash kaart er niet misschien verkkerd om in? Ook weet ik van Ppc 2002 dat er ergens een istelling zit om het compact flas slot uit te schakelen. Bij een ppc van een vriend stond deze standaad uit. Heeft ook uren zoeken gekost. Ik weet niet of dit er in de 2003 versie ook nog zit. Zoals Bosje al zegt nooit gekke dingen gaan doen ivm. de garantie. Je kan natuurlijk ook Hp eens een mailtje sturen. Meestal heb je van hum binnen 3 dagen antwoord. Scenic20 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen