anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Delen Geplaatst: 5 november 2003 hoi, ik zoek een externe harddisk USB 2 behuizing voor een 3.5" schijf dit is voorlopig de goedkoopste die heb kunnen vinden [url]http://www.eynstein.nl/a/2753.html[/url] weet iemand een goedkopere? of is deze niks en moet ik kijken naar een andere? waat moet ik eigenlijk precies op letten bij aanschaf? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 Er zijn zaken waar dat ding duurder is - bij deze zaak in ieder geval ook, als je ziet dat ze transportkosten, transportverzekering en rembourskosten in rekening brengen: tel bij de prijs dus nog maar eens 15 euro op... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 ok, maar is dit wel een richtprijs?? ik ben ook behuizingen tegengekomen van +/- €110, maar voor dat geld heb ik marktplaats grotere externe schijven gevonden dan mijn 20GB-schijf die ik over heb. dat is dus voor mij teveel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 [quote:d9b4ef19df="Kjiratsiekoedel"]ok, maar is dit wel een richtprijs??[/quote:d9b4ef19df] Volgens mij wel. In ALmere kost de goedkoopste zo'n beetje 50 euro. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 dan haal ik hem wel gewoon bij de compuzaak op de hoek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen