anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Delen Geplaatst: 5 november 2003 Ik had op me andere pc me harde schijf geformateerd en toen scandisk gedraaid op dos en hij had heelveel bad clusters ongeveer 500(einde van de schijf) gevonden en gefixed en toen het klaar was had ik de volgende dag weer scandisk gestart en toen vond ie alweer een paar bad clusters en ga zo maar door, ik denk dat me schijf nooit wordt gefixed. maxtor diamndplus 8 30gig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 Snel tijd voor een back-up, want ik denk dat deze HD langzaam aan het sterven is... :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 kijk op de maxtor site of hij nog onder garantie valt. Je krijgt dan zo een nder of een grotere HD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 ik heb het bij [url]www.alternate.nl[/url] besteld. en ik heb 2jaar garantie, en de schijf is pas 2maande oud. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 terug met de handel, bad sectors mogen niet. Zoals roeske al zegt, hij is aan het overlijden. Dus save wat je nog kan saven en nieuwe hd gaan halen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 dan ga ik alternate straks ff belle en ik krijg dan tog een nieuwe hd? want ik heb nog garantie. wel raar datie gelijk kapot is. :( en er zit nix op te schijf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2003 Hoe krijgt een HD eigenlijk bad clusters? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen