anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Delen Geplaatst: 5 november 2003 Kan ik een oude AT kast gebruiken voor een AMD K6 mobo met 350 MHZ processor, als ik er een ATX voeding in zet? Krijg ik dan geen problemen met de LED aansluitingen en wat voor (goedkope) voeding kan ik het beste gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 Problemen met Led's zul je niet snel krijgen, echter wel met het inpassen van onderdelen: ATX is niet enkel een standaard wat betreft voeding specs, maar ook qua afmetingen van onderdelen (mobo, plaatsing PCI sloten etc.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 Hmm, crosspost. Niet doen! Kijk bij je andere topic voor mijn reactie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 [quote:b91d04a782="Hans.Vosman"]Hmm, crosspost. Niet doen! Kijk bij je andere topic voor mijn reactie.[/quote:b91d04a782] Yeps: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=104779 deze gaat dus op slot Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen