Ga naar inhoud

SCSI DRIVER VAN UNSUP BUSLOGIC MULTIMASTER PCI vor windowsxp

Aanbevolen berichten

Buslogic's laatste drivers waren voor NT4. Buslogic is jaren geleden overgenomen door Mylex. Zij hebben nog een aantal jaren SCSI controllers gebouwd die gebaseerd waren op de Buslogic chipset. Mylex is op hun beurt weer overgenomen door LSI Logic (www.lsilogic.com). Je zou daar eens kunnen kijken of je nog drivers kunt vinden. Je zult denk ik wel moeten zoeken op het type chip dat gebruikt wordt op jouw kaart aangezien Mylex/LSI er andere typenummers op nahielden. XP drivers zal misschien moeilijk worden maar als je drivers kunt vinden voor W2000 heb je grote kans dat die wel zullen werken.
Link naar reactie
[quote:acc13f3ca2="Kamikaasje"]Buslogic's laatste drivers waren voor NT4. Buslogic is jaren geleden overgenomen door Mylex. Zij hebben nog een aantal jaren SCSI controllers gebouwd die gebaseerd waren op de Buslogic chipset. Mylex is op hun beurt weer overgenomen door LSI Logic (www.lsilogic.com). Je zou daar eens kunnen kijken of je nog drivers kunt vinden. Je zult denk ik wel moeten zoeken op het type chip dat gebruikt wordt op jouw kaart aangezien Mylex/LSI er andere typenummers op nahielden. XP drivers zal misschien moeilijk worden maar als je drivers kunt vinden voor W2000 heb je grote kans dat die wel zullen werken.[/quote:acc13f3ca2] ik heb al drivers voor winxp gevonden iemand heeft het aangepast de oude driver en kan nu gewoon onder xp draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...