anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Delen Geplaatst: 4 november 2003 ik heb een pci scsi controller aleen windows xp zegt dat de drivers die hij heeft vanaf windows 95 zijn dus ik vroeg me af weten jullie een site waar ik msch de winxp drivers kan downloaden? want ik kan niet de website van de fabrikan vinden( zowat bijna alles geprobeerd :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Hangt er vanaf wat jij verstaat onder alles geprobeerd : zoals Pc aanzetten, naar dit forum en dan een post aanmaken. http://www.google.com/search?q=scsi+%2B+buslogic+%2B+driver&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= De rest zoek je maar zelf uit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 daar was ik ook geweest aleen er stonde alleen drivers voor linux maar ik heb volgens mij de windows driver over de hoofd gezien maar alsnog bedankt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Buslogic's laatste drivers waren voor NT4. Buslogic is jaren geleden overgenomen door Mylex. Zij hebben nog een aantal jaren SCSI controllers gebouwd die gebaseerd waren op de Buslogic chipset. Mylex is op hun beurt weer overgenomen door LSI Logic (www.lsilogic.com). Je zou daar eens kunnen kijken of je nog drivers kunt vinden. Je zult denk ik wel moeten zoeken op het type chip dat gebruikt wordt op jouw kaart aangezien Mylex/LSI er andere typenummers op nahielden. XP drivers zal misschien moeilijk worden maar als je drivers kunt vinden voor W2000 heb je grote kans dat die wel zullen werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2003 [quote:acc13f3ca2="Kamikaasje"]Buslogic's laatste drivers waren voor NT4. Buslogic is jaren geleden overgenomen door Mylex. Zij hebben nog een aantal jaren SCSI controllers gebouwd die gebaseerd waren op de Buslogic chipset. Mylex is op hun beurt weer overgenomen door LSI Logic (www.lsilogic.com). Je zou daar eens kunnen kijken of je nog drivers kunt vinden. Je zult denk ik wel moeten zoeken op het type chip dat gebruikt wordt op jouw kaart aangezien Mylex/LSI er andere typenummers op nahielden. XP drivers zal misschien moeilijk worden maar als je drivers kunt vinden voor W2000 heb je grote kans dat die wel zullen werken.[/quote:acc13f3ca2] ik heb al drivers voor winxp gevonden iemand heeft het aangepast de oude driver en kan nu gewoon onder xp draaien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen