anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Delen Geplaatst: 4 november 2003 Weet iemand een pagina waar stap voor stap staat uitgelegd hoe je een printer deelt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Als ik het goed heb: in menu naar printers, rechtermuisklik, delen aanvinken. Mogelijk, dat op de ander PC een printerdriver moet worden geinstalleerd, maar bij mij kwam deze melding vanzelf. Ik draai WIN 98 SE. Mogelijk kun je anders even aamgeven, welk OS je gebruikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 [quote:8718f9791a="Jank"]Als ik het goed heb: in menu naar printers, rechtermuisklik, delen aanvinken. Mogelijk, dat op de ander PC een printerdriver moet worden geinstalleerd, maar bij mij kwam deze melding vanzelf. Ik draai WIN 98 SE. Mogelijk kun je anders even aamgeven, welk OS je gebruikt.[/quote:8718f9791a]Even een aanvulling hierop: Inderdaad op de PC waar de printer zit aangesloten bij eigenschappen op delen zetten, en in Configuratiescherm/Netwerk/Bestanden en Printers delen even een vinkje plaatsen. Op de andere PC's in het netwerk gewoon nieuwe printer installeren. Je kan dan kiezen tussen lokale printer en netwerkprinter. De keuze is duidelijk. De PC met de printer moet ingeschakeld staan, en de procedure gaat verder vanzelf. In mijn eigen situatie haalt hij gewoon de benodigde driversoftware van die "hoofd-PC", de CD met printerdriver kun je in de kast laten liggen. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Inderdaad Jan de Boer, dat was het, lokale of netwerkprinter en ook ik had geen cd-rom nodig voor verdere installatie. Bedankt voor de puntjes (...) op de i. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen