anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Delen Geplaatst: 4 november 2003 Als ik print met mijn canon s400 krijg ik allemaal rare(bijna lege) strepen tussen iedere lijn die de printkop maakt. Waar ligt dit aan en nog belangrijker hoe kan ik dit verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Het zou een kwestie van uitlijnen/calibreren van de koppen kunnen zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 ook het schoon maken van de printer spuitmondjes wil nog wel eens helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 En het kan ook nog heel simpel een kwestie van bijna leeg zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 Ik heb net de patronen vervangen en schoonmaken helpt niet evenals kalibreren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2003 Het kan ook zijn dat je printerkop versleten is. Ik heb het zelfde probleem met een BJC-3000. Schoonmaken of calibreren helpen niet, alleen het vervangen van de complete kop. Maar qua prijs kun je beter een nieuwe printer aanschaffen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen