anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Delen Geplaatst: 3 november 2003 Hallo, Mijn toetsenbord doet niet wat hij moet doen. Ik had laatst een bord van iemand gehad werk goed alleen hij heeft een eigen leven. Als ik te snel typ dan schakeld hij de computer uit of ik krijg dubbele letters of hij vergeet letters erg irri dus. De oplossing zal drivers zijn denk ik maar het probleem is er staat geen fabriekant naam op de toetsenbord dus wordt erg lastig. bestaat er een tool net als bij de videokaarten die kijkt welke toetstenbord het is en welke de beste divers zijn ? of heeft iemand een ander idee ?? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 Wat voor aansluiting? PS/2; dan gebruikt Windows gewoon standaard drivers. Je kan proberen bij apparaatbeheer de toetsenbord driver eraf te gooien en opnieuw op te starten. Maar dit lijkt me sowiezo geen driver probleem. Waarschijnlijk je toetsenbord brak. Probeer eens een ander. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 De toetsenbord heeft een usb aansluiting. Een andere toetsenbord werkt goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 Installeer dan eens opnieuw de USB hoofdhub. En daarna de drivers voor het usb toetsenbord (als die aanwezig zijn). Sluit daarna het toetsenbord aan. Maar zoals eerder gezegt: ik denk een enkeltje vuilnisbak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 ik heb hem al een rotslinger gegeven naar de vuilnisbak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2003 [quote:7cb03abdc7="spiderned"]Wat voor aansluiting? PS/2; dan gebruikt Windows gewoon standaard drivers. Je kan proberen bij apparaatbeheer de toetsenbord driver eraf te gooien en opnieuw op te starten. Maar dit lijkt me sowiezo geen driver probleem. Waarschijnlijk je toetsenbord brak. Probeer eens een ander.[/quote:7cb03abdc7] Blijkbaar typt hij ook DT fouten ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 //Pieterwasthemax -Het gaat hier niet om een toetsenbord van mij. -over verbeteren van type-, spel- en grammaticafouten hebben we het al eens eerder gehad. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen