anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Delen Geplaatst: 2 november 2003 Ik had me hardeschijf geformateerd en toen win ME erop geinstalleerd. ik wou toen gaan defrgmenteren, maar ik krijg opeens een melding [i:9ed6a3e71b]Windows cannot defragment this drive because it cannot part of the drive. To repair your drive click Scandisk (choose Thorough option), and then try defragmenting again.[/i:9ed6a3e71b] dit heb ik nog nooit gekregen is me hardeschijf nog goed dan? :o :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 All Scandisk gedraait? (Windows komt er zelf mee ;)). En wat is het voorn schijf (merk). Meeste fabrikanten leveren tooltjes waarmee je de schijf kan testen. Jochem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 Ik heb een maxtor diamondmax plus8 30 gig. en powermax werkt niet, het ondersteunt geen nvidia chipset's(nForce 2) staat zelfs op de site. :( en ik had al een keer scandisk gedaan maar de probleem komt nog steeds en heb nnu geen sin om 6uurtjes te gaan wachten. kheb nog garantie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 ...en toen Windows ME erop gezet. Stond er voorheen een ander besturingssysteem op? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 In dit soort gevallen altijd het test gereedschap (diagnostische tools) van de fabrikant downloaden en gebruiken. Dit soort foutmeldingen hebben altijd een oorzaak! Of een defecte schijf, of een verminkte installatie (waarom?) of storing in de IDE aansturing. Ik gok op het eerste. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 jah win xp pro, had ik eergister geinstalleerd en de volgende dag startie niet meer op, had ik dus gereset en de mobo kon de hardeschijf niet eens detecteren :o en toen pc uit en aansetten dan kon die de hardeschijf wel vinden en heb ik gelijk geformateerd en win ME geinstalleerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 als je ME hebt fat 32 formateren als win xp erop heb gehad eerst met xp cd formateren naar fat 32 terug zetten maar waarom in godsnaam ME??????????? heb je niks beters in huis 98se is nog beter!!!! of xp :-? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 ik heb een xp upgrade dus kan alleen als ik win me erop heb, maar dan werkt het nog steeds niet , dan krijg ik weer een soort foutmelding datie iets niet kan kopieren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 Windows ME kent alleen FAT en FAT32. Als je Windows XP op die pc had, zijn er misschien nog NTFS partities... Het defragmenteer-programma van Windows ME kent geen NTFS. Ligt daar je probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 neej dat is het niet kheb nog nooit NTFS gehad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 [quote:360e26f3c2="Tolgay"]ik heb een xp upgrade dus kan alleen als ik win me erop heb[/quote:360e26f3c2] Je kan misschien gewoon een schone installatie doen van Windows XP en, als de setup daarom vraagt, even de ME cd-rom in de cd-romspeler prakken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 maar dan heb ik nog steeds error's(bad clusters) op me hardeschijf denk ik oja toen ik me harde schijf had geformateerd bij dos stond er 2.16MB in bad sectors. toen het klaar was met formateren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 heb je wel genoeg geheugen als je xp hebt waarom dan ME in bios cd rom als 1e zetten dan xp erop zetten die wel in NTFS modus zetten en 2e optie nemen voor formateren dus niet de snelle!! wel sp1 erover voor betere werking van xp ik lees net van je bad clusters dat kan je wel reperen in max blast maar wel ff op ander systeems ivm met je nvivia die dit inderdaad niet ondersteunt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 kan niet!!. ik heb geen oem versie van xp maar upgrade en soms krijg ik blauwe schermen dan stond er disk write to C: kan niet ofso en lieptie vast volgens mij om te gaan bellen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen