Ga naar inhoud

Biostar M6VBE-A i.c.m. Award 4.51 bios update

Aanbevolen berichten

[quote:89eb84ec7b="TheOnly"]Reden van de update: 80 Gb schijf wordt niet ondersteund (max. 32 Gb). Tool van harddisk fabrikant (WD) die de volledige 80 Gb zichtbaar en bruikbaar maakt doorstaat het gebruik van Norton Ghost en Part. Magic niet.[/quote:89eb84ec7b] Hopelijk hebben ze een Bios update die dit verhelpt, anders wordt het toch tooltje zonder Ghost en Pqmagic
Link naar reactie
Ik had ook dit probleem met deze bios en een 40 GB schijf van Maxtor. Die heb ik in de bios ingesteld als 528mb disk(advies van maxtor site) en een jumpertje achterop gebruikt om het beperkte aantal cilinders(d8 ik) opte heffen. Maar ik heb MaxBlast gebruikt en darmee gepartitioneerd. Als je het hele verhaal wilt weten, moet je ff zoeken, er is een heel topic geweest over mijn probleem
Link naar reactie
[quote:83b3f08632="yoo_han"]Ik had ook dit probleem met deze bios en een 40 GB schijf van Maxtor. Die heb ik in de bios ingesteld als 528mb disk(advies van maxtor site) en een jumpertje achterop gebruikt om het beperkte aantal cilinders(d8 ik) opte heffen. Maar ik heb MaxBlast gebruikt en darmee gepartitioneerd. Als je het hele verhaal wilt weten, moet je ff zoeken, er is een heel topic geweest over mijn probleem[/quote:83b3f08632] als je eff goed zoekt op de side van MSI. dan zie je dat je mobo hdisk's ondersteund tot 160 GB :lol: . Marketing Name K7T266 Pro2 Model Name 6380 PCB Version 2.0 BIOS Version A6380VMS.350 HD.D Capacity Result 10GB OK 20GB OK 30GB OK 40GB OK 60GB OK 80GB OK 100GB OK 120GB OK 160GB OK
Link naar reactie
[quote:295f2cc023="TheOnly"]Als je in Google zoekt naar "Award 4.51PG Bios" dan kom je er achter dat er talloze mensen met dit ding zitten in combinatie met een te grote HD.[/quote:295f2cc023] [quote:295f2cc023="Yoo_han"]Ik had ook dit probleem met [b:295f2cc023]deze bios [/b:295f2cc023]en een 40 GB schijf van Maxtor. [/quote:295f2cc023] Deze bios heb ik het over, heeft dus totaal niets met mij MSI bordje te maken, want die zou hem moeiteloos herkennen idd. En als je mijn topic had opgezocht had je dat ook geweten :roll: ,dat ik die bios bedoelde :lol:
Link naar reactie
Ik weet dat ik verschillende keuzes heb. Een PCI controller kopen voor (nieuw) 39 Euro. Een 2e hands HD kopen van 30 Gb voor ong. 30 Euro. Bij Award (Bios maker) de update kopen voor 25 Euro. (Kan dan tot 137 Gb zien per HD). Bovenaan mijn lijstje staat een eerdere koper van de Award bios upgrade die voor een prikkie de bios upgrade wil doorverkopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...