anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Delen Geplaatst: 2 november 2003 Hoi, Heb zonet een LG CD-rewriter (52x 32x 52x) geïnstalleerd in de oude Pentium 2 350 Mhz van mijn vader. Hij werkt prima, maar maakt echt een vreselijk hard geluid. Wat kan dat zijn? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 [quote:e8f7176cb1="lesbofiel"]Hoi, Heb zonet een LG CD-rewriter (52x 32x 52x) geïnstalleerd in de oude Pentium 2 350 Mhz van mijn vader. Hij werkt prima, maar maakt echt een vreselijk hard geluid. Wat kan dat zijn? alvast bedankt![/quote:e8f7176cb1] Snelheid heeft zo z'n prijs hè? In dit geval dus een beetje meer herrie! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 heeft hij het bij àlle cd's? (soms is de centrale opening niet volledig gecentreerd en dan trillen cd's ook wel eens - 'k heb er zo ook eentje) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 Je kan altijd nog zo'n programma gebruiken om de leessnelheid terug te schroeven. Ik dacht dat het CD-Bremse heette, maar weet het niet zeker, omdat ik zelf dat soort programma's niet gebruik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2003 OK, naar wat ik uit deze reacties kan opmaken zou dat dus blijkbaar geen kwaad kunnen, bedankt! ciao Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen