anoniem Geplaatst: 1 november 2003 Delen Geplaatst: 1 november 2003 Ik heb XP geinstalleerd en deze heeft geen driver voor mijn parallel port waar mijn printer aan zit. Nu vind ik op Internet een Universele Driver hier voor (van UPP) . Deze werkt alleen ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee of een universele driver die wel werkt onder XP professional? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2003 [quote:3b36e61810="TheOnly"]Ik heb XP geinstalleerd en deze heeft geen driver voor mijn parallel port waar mijn printer aan zit. Nu vind ik op Internet een Universele Driver hier voor (van UPP) . Deze werkt alleen ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee of een universele driver die wel werkt onder XP professional?[/quote:3b36e61810] Wat voor soort printerpoort is het? Op het moederbord? Welk merk type? Weet je zeker dat de printerpoort in orde is? De standaard drivers werken eigenlijk altijd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2003 staat hij in het bios op enabled? XP (en trouwens alle windows versies) spreken standaard een paralelle poort aan) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2003 Het moederbord is van Biostar. In apparaatbeheer staat de parallelle poort met een probleem (geen correcte driver, geel met zwart vraagteken) en de printer staat er als "werkt correct". Printen doet ie echter niet. NB: hij print wel de pagina voor het uitlijnen vande cassettes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen