anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Mijn nieuwe laptop, een Packard Bell Easy Note, is zoals zovele andere tegenwoordig, voorzien van een touchpad. Nou vind ik dat toevallig helemaal niks! De minste aanraking wordt gezien als een opdracht en vooral bij het programmeren is dat verdomd lastig. Voor je het weet, heb je weer iets bevestigd, wat nou juist helemaal niet moest of zit je ineens ergens, waar je helemaal niet wilt zijn. Nou ben ik misschien af en toe wat spastisch, zeker na het tweede pilsje, maar zo'n overgevoelig stuk valt niet mee te leven. Staat overigens al ingesteld op de meest ongevoelige stand. Muis aansluiten dus, usb. Nou, mooi niet. Muis werkt wel, maar touchpad wordt niet uitgeschakeld. Grrrrrr. Helpdesk Packard Bell gebeld. Nee meneer, touchpad kan niet tijdelijk worden uitgeschakeld. Nou ben ik van mening, dat alles wat een mens AANZET, een mens ook wel weer kan UITSCHAKELEN. Waar blijven we anders! Wie oh wie weet meer dan Packard Bell himself en weet voor mij een oplossing? Wellicht een instelling in het register? Mijn systeem draait op XP Home Met vriendelijke groet, Joop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Het touchpad staat gewoon bij de lijst met hardware. Bij de eigenschappen kan je die dus uitschakelen in dit hardware-profiel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2003 Kijk in je BIOS. Bij compaq en IBM kan je die namelijk daar uitzetten. ook bij packard hell ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen