anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Ik hoorde vandaag dat er een enorme Ionenstorm vanaf de zon onze kant opkomt, met een omvang die voor t laatst in de jaren 70 is gezien. Er werd bijgemeld dat TV uitzendingen ernstig konden worden gestoord en zelf energiecentrales de gevolgen konden ondervinden. Wat zou dit alles met een PC en de software kunnen doen? PCtje maar uit laten de komende tijd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Niets wat een UPSje niet tegenhoudt... maar lijkt me wel spannend als er een enorme storing optreed.... :o Blackout party!! :P :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 [quote:86af420cca="El-Broosha"] PCtje maar uit laten de komende tijd?[/quote:86af420cca] :lol: :lol: Grapjas :lol: :lol: Mijn PC gaat zelfs bij onweer niet uit (incl. kabel internet). Zelfs als het onweert ga ik gewoon een BIOS flashen als het moet. Dus ook met zo'n storm gaat hij niet uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Als de storm voorbij komt en wij zitten midden in de nacht, dan gaat hij dus letterlijk aan ons voorbij. De aarde vormt dan een groot schild. Vooral satelieten hebben hier last van en dus ook telefoon, data en televisie verkeer. Als de storm voorbij is, kunnen we het weer gewoon op tv volgen wat er kapot is gegaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Eerst al Noorderlicht, nu weer een ionenstorm, er blijft ons ook niets bespaard. Ik zit tegenwoordig met een Zuidwester op voor mijn PC, wie doet mij wat? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2003 Nou zo tq ziqn is allqs goed gqgaan. Gqlukkig maar dat qr niqts maar dan ook niqts aan m'n PCtjq mankqqrd. :lol: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 [quote:f3ce0e037c="El-Broosha"]Nou zo tq ziqn is allqs goed gqgaan. Gqlukkig maar dat qr niqts maar dan ook niqts aan m'n PCtjq mankqqrd. :lol: :wink:[/quote:f3ce0e037c] is er wat mis met je toetsenbord ofzo??? dat je ipv de ''e'' een '''q'' schrijft... :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Komt door die storm denk ik. :wink: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 [quote:c3357a0a11="spiderned"]Komt door die storm denk ik. :wink: :lol:[/quote:c3357a0a11] :lol: hahaha.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2003 Wel toevallig dat vandaag plotseling, zonder enige aanleiding, het complete adresboek uit mijn mobiele telefoon verdwenen is! Zou het dan toch.........??!! Joop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2003 Telefoon laten pleuren of zo :P Heb ik wel eens gehad, druk je op "telefoonboek" en dan zegt ie dat je geen vrienden hebt :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen