Ga naar inhoud

partitie formateren

Aanbevolen berichten

op mijn d partitie staat een map of programma (ik weet eigenlijk niet wat het is of doet) en het heet Redistributor. Als ik op formateren druk krijg ik een fout melding omdat deze programma er op staat. Zie onderstaande melding. "Deze schijf kan niet worden geformatteert. Sluit alle schijfhulpprogramma's of andere programma's die deze schijf gebruiken af en controleer of de inhoud van deze schijf in geen enkel venster wordt weergegeven. probeer vervolgens de schijf opnieuw te formatteren." Dus ik weet niet wat te doen. Ik gebruik trouwens besturings systeem windows XP.
Link naar reactie
er staat dus al wat op die kan verplaatsen door met r muisknop knippen en dan andere schijf plakken doen dan kan je de schijf formateren maar dat is ie al anders kan er nl niets op staan of had een preinstalled software opstaan dan zou dit de verborgen partitie zijn , wat mij onwaarschijnlijk lijkt? je kan ook systeem opnieuw opstarten en dan met r muisknop meteen formateren indrukken dan fat of beter ntfs kiezen? :wink: :roll: :P :wink:
Link naar reactie
Wat waarschijnlijk ook werkt, is om op te starten met de XP CD-ROM. Mogelijk moet die optie eerst even in de BIOS worden ingesteld. Bij opstarten krijg je dan een menu, met daarin ook de mogelijkheid van partities formateren. Je hebt dan geen last van programma's die al zijn opgestart, en daardoor formateren blokkeren. Is vergelijkbaar met de opstartdiskette bij eerdere Windows versies. Jan de Boer
Link naar reactie
ik heb windows xp nu helemaal opnieuw geinstalleerd, en mijn harde schijf in drie delen verdeeld. Maar nu sluit windows automatisch na 30 seconden af met de volgende melding: het systeem wordt door NT authority system afgesloten windows moet opnieuw worden opgestart omdat REMOTE PROCEDURE CALL (RPC) - service onverwacht is gestopt. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt dus ik weet niet waar dat aan ligt. Opnieuw installeren heeft ook niet geholpen. Dit berichtje typ ik trouwens vanaf een andere pc, mijn pc zou allang weer opnieuw zijn opgestart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...